1. Definiții

1.1 Vânzător: www.beneoshop.com este un site administrat de Beneo, s.r.o. (noi). Suntem înregistrați în Slovacia sub numărul 45 414 742 și cu sediul social la Hlavna 292, 925 92 Topoľnica, Slovacia. Numărul nostru de TVA este SK2022976219.1.2 Cumpărător: o persoană fizică care are vârsta legală și care nu acționează în contextul exercitării unei profesii sau a unei afaceri, cu care vânzătorul încheie un acord.1.3 Comanda: o comandă plasată de cumpărător în conformitate cu procedura descrisă mai jos pentru livrarea unuia sau mai multor produse.1.4 Produs: un produs pe care Vânzătorul îl oferă spre vânzare pe site-ul Web.1.5 Prețul de achiziție: prețul indicat pe site pentru un produs, inclusiv TVA și costurile de expediere.1.6 Contract: Comanda, pe care Vânzătorul a acceptat-o ca atare.1.7 Site-ul web: www.beneoshop.com.1.8 Termenii și condițiile generale care au fost puse la dispoziție online de către Vânzător pe www.beneoshop.com guvernează toate ofertele, comenzile, acordurile și alte relații juridice dintre cumpărător și vânzător cu privire la utilizarea site-ului, inclusiv achiziționarea și vânzarea unui Produs pe sau prin intermediul Website-ului.


2. Concluzia și conținutul acordului

2.1 Un Contract va fi încheiat de Cumpărător și Vânzător exclusiv prin acceptarea de către Vânzător a unei Comenzi (Oferta) de la Cumpărător, care a fost plasată pe sau prin intermediul Website-ului după cum urmează:
•          Cumpărătorul a selectat Produsul dorit în stilul, culoarea dorită și a adăugat Produsul în coșul de cumpărături.
•           Cumpărătorul a urmat și a finalizat următorii pași:
                  Pasul 1: Cumpărătorul și-a completat detaliile de adresă și, dacă adresa de livrare nu este aceeași cu adresa de facturare, adresa de livrare dorită.
                  Pasul 2: Cumpărătorul a verificat comanda.
                  Pasul 3: Cumpărătorul a selectat metoda de plată și a plătit comanda.
•             Comanda a fost plasată.
•             Cumpărătorul va primi o confirmare a comenzii care a fost plasată în mod electronic (prin intermediul Website-ului).
 
Dacă această comandă a fost acceptată de către Vânzător, Vânzătorul va trimite Cumpărătorului o confirmare prin e-mail cât mai curând posibil după plasarea Comenzii.

2.2 Vânzătorul va avea dreptul să respingă Comanda plasată de Cumpărător în următoarele cazuri, printre altele:

•       Dacă informațiile pe care Cumpărătorul le-a completat sunt incorecte și / sau incomplete sau dacă Vânzătorul are dreptul în mod rezonabil să se îndoiască, dacă este cazul.

•       Dacă plata cumpărătorului nu este primită în termenul convenit.

•       În cazul în care Cumpărătorul nu și-a îndeplinit deja obligațiile de plată față de Vânzător în trecut.

•       În cazul în care Cumpărătorul nu a reușit în trecut să accepte și / sau să colecteze Comenzi pe care le-a plasat la Vânzător.

•       Dacă există o eroare evidentă sau o eroare de scriere, de exemplu în prețurile indicate pe site.

•       Dacă adresa de livrare dorită nu este localizată în țările în care facem livrări.

Vânzătorul va notifica Cumpărătorul cât mai repede posibil dacă o comandă nu este acceptată.

2.3 Vânzătorul va păstra contractul în dosar și îl va păstra pentru un anumit termen (cu minimum șapte ani). În cazul în care Cumpărătorul are propriul cont, acesta va putea consulta acordul prin conectarea la acel cont. Cumpărătorul poate solicita, de asemenea, o copie a Contractului de la Vânzător - atâta timp cât Vânzătorul îl are în dosar - prin contactarea Vânzătorului prin intermediul datelor de contact care pot fi obținute făcând clic pe butonul "Contactați-ne" de pe site.

2.4 Acordul, inclusiv Politica de confidențialitate și Termenii de utilizare a site-ului plasate pe Website și acești Termeni și condiții generale, constituie întregul acord între Cumpărător și Vânzător cu privire la utilizarea site-ului și plasarea și executarea unei comenzi .


3. Metoda și datele de livrare

3.1 Expedierea va fi efectuată cu ajutorul unui transportator desemnat de către Vânzător.

3.2 După încheierea contractului, Vânzătorul va trimite produsele cât mai repede posibil și în orice caz în termen de patrusprezece (14) zile, la adresa indicată de Cumpărător, cu condiția ca Vânzătorul să fi primit Prețul integral de cumpărare și dacă nu au convenit părțile asupra unei perioade mai lungi de livrare.

3.3 Vânzătorul va face livrarea în conformitate cu datele de livrare convenite în orice măsură posibilă; cu toate acestea, Cumpărătorul recunoaște că datele de livrare se bazează pe circumstanțele pe care vânzătorul este conștient la momentul încheierii acordului și, în măsura în care depinde de munca sau de serviciile care trebuie furnizate de terți, informațiile pe care terții le furnizează vânzătorului.

3.4 Cumpărătorul va primi o notificare în termen de 14 (patrusprezece) zile de la încheierea Acordului în cazul în care livrarea este întârziată sau în cazul în care o comandă nu poate fi executată integral sau parțial, caz în care Cumpărătorul va avea dreptul să dizolve Acordul, gratuit, până la momentul expedierii Comenzii.

3.5 Riscul privind orice deteriorare sau pierdere a Produselor va fi transferat Cumpărătorului de la momentul livrării Produselor.

3.6 Destinațiile de expediere, taxele de expediere și durata transportului:

  • Franța: 13 EUR, durata: 4 - 5 zile lucrătoare,
  • Germania: 9 EUR, durata: 3 - 4 zile lucrătoare,
  • Italia: 12 EUR, durata: 4 - 5 zile lucrătoare,
  • Austria: 8 EUR, durata: 2 - 3 zile lucrătoare,
  • Belgia: 15 EUR, durata: 4 - 5 zile lucrătoare,
  • Luxemburg: 15 EUR, durata: 4 - 5 zile lucrătoare,
  • Danemarca: 15 EUR, durata: 4 - 5 zile lucrătoare,
  • Portugalia: 18 EUR, durata: 5-6 zile lucrătoare,
  • România: 18 EUR, durata: 4 - 5 zile lucrătoare,
  • Polonia: 12 EUR, durata: 2 - 3 zile lucrătoare,
  • Olanda: 15 EUR, durata: 4 - 5 zile lucrătoare,
  • Ungaria: 10 EUR, durata: 2 zile lucrătoare,
  • Republica Cehă: 10 EUR, durata: 1 - 2 zile lucrătoare,
  • Slovacia: 7 EUR, durata: 1 zi de lucru,
  • Suedia: 15 EUR, durata: 5-6 zile lucrătoare,
  • Marea Britanie: 15 EUR, durata: 4 - 5 zile lucrătoare,
  • Spania: 16 EUR, durata: 4 - 5 zile lucrătoare,
  • Irlanda: 15 EUR, durata: 5 - 6 zile lucrătoare,
  • Croația: 18 EUR, durata: 3 - 4 zile lucrătoare,
  • Finlanda: 20 EUR, durata: 5 - 6 zile lucrătoare,
  • Insula Man: 25 EUR, durata: 4 - 5 zile lucrătoare,
  • Letonia: 18 EUR, durata: 5-6 zile lucrătoare,
  • Bulgaria: 18 EUR, durata: 5 - 6 zile lucrătoare.


4. Prețul și plata

4.1 Prețurile indicate pe site sunt exprimate în moneda locală sau în euro, includ taxa pe valoare adăugată (TVA) și nu includ costurile de transport. Costurile de expediere de returnare a comenzii vor fi suportate de către Vânzător în termen de 14 zile de la primirea comenzii de către Cumpărător. Prețul total de cumpărare datorat va fi indicat la plasarea comenzii și la confirmarea acordului.

4.2 Dacă nu se specifică altfel, aceste prețuri exclud costurile de livrare, care vor fi adăugate la suma totală datorată. Prețurile includ TVA la rata actuală de SK de 20% și toate taxele de vânzare. În cazul în care cumpărătorul are un număr de TVA valabil la UE și îl furnizează în acord, acesta va cumpăra fără TVA și vom micșora prețul de cumpărare cu 20% din TVA.

4.3 Vânzătorul va avea dreptul să ajusteze din când în când prețurile indicate pe site, fără să fie necesară nici o notificare. Prețurile indicate în momentul în care se plasează Comanda vor fi considerate ca fiind prețurile care fac parte din Contract.

4.4 Plata se poate face folosind metodele indicate pe site.

4.5 Cumpărătorul este obligat să notifice imediat vânzătorului, orice eroare în detaliile de plată, pe care Cumpărătorul le-a furnizat Vânzătorului.

5. Dreptul de returnare

5.1 Cumpărătorul va avea dreptul să restituie Produsul care a fost livrat, gratuit, în termen de 14 zile de la primirea produsului, fără a-și expune motivul pentru care a făcut acest lucru, în modul indicat de Vânzător, cu condiția ca produsul să nu fi fost folosit, să nu fie deteriorat și (în măsura în care este posibil) să fie în ambalajul original și nedeteriorat. Cumpărătorului nu i se va permite să schimbe produsul cu un alt produs. Dacă cumpărătorul dorește să achiziționeze un alt produs, va trebui să introducă o nouă comandă pe site.

5.2 În cazul menționat în subsecțiunea precedentă, Vânzătorul va restitui prețul de cumpărare cât mai repede posibil, dar în orice caz în termen de 14 zile de la primirea produsului returnat. Dacă nu sunt returnate toate Produsele care fac parte din Contract, Vânzătorul va avea dreptul să deducă costurile originale de expediere din prețul de cumpărare pentru a fi rambursat deoarece aceleași costuri de expediere vor fi datorate pentru Produsele care nu au fost returnate .

5.3 Politica de anulare a comenzii: Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda înainte de livrare prin e-mail la: info@beneoshop.com, subiectul: Anularea comenzii sau telefonic la: +421 2/222 003 68. Cumpărătorul va avea dreptul să anuleze comanda în termen de 14 zile de la primirea produsului, fără a-și expune motivul pentru care a făcut acest lucru.


6. Forța majoră

6.1 Vânzătorul nu este răspunzător pentru niciun prejudiciu ca urmare a întârzierii livrării sau a nerespectării livrării care a fost cauzată de împrejurări care împiedică Vânzătorul să își îndeplinească obligațiile și care nu poate fi atribuit Vânzătorului deoarece nu poate să fie acuzat Vânzătorul și nu poate fi considerat a fi în contul Vânzătorului în conformitate cu legea, actul juridic sau în conformitate cu standardele general acceptate, cum ar fi - războiul, amenințarea cu războiul, războiul civil, revolte, o zi de doliu națională anunțată de guvern, greve, probleme de transport, limitări comerciale, probleme cu autoritățile vamale, incendii, inundații, cutremure sau falimentul unor terțe persoane angajate de către Vânzător, o nerespectare din partea furnizorilor vânzătorului să furnizeze bunuri sau nerespectarea de către furnizorii vânzătorului a livrărilor de bunuri în timp util, întreruperi în livrarea de bunuri care urmează să fie livrate de terți, inclusiv apă și electricitate; și alte întreruperi grave a operațiunilor comerciale ale vânzătorului sau ale terților pe care le implică.

6.2 În cazul în care, ca urmare a unei situații de forță majoră, Vânzătorul nu își îndeplinește obligațiile care decurg din Contract sau nu reușește să o facă în timp util, Vânzătorul va avea dreptul să efectueze Contractul într-un termen rezonabil sau - dacă respectarea nu este posibilă într-un termen rezonabil - dizolvarea acordului în totalitate sau parțial, fără ca vânzătorul să fie obligat să plătească cumpărătorului orice compensație în acest sens.


7. Reclamații

7.1 Detaliile de contact ale vânzătorului și ale terților pe care Vânzătorul le-a angajat să le gestioneze pot fi găsite făcând clic pe butonul "Contactați-ne" de pe site.

7.2 Cumpărătorul va fi obligat să inspecteze Produsul în momentul livrării și să îl notifice pe acesta în termen rezonabil, în cazul în care există vreo defecțiune vizibilă sau alte reclmații legate de executarea Contractului. Aceste reclamații trebuie prezentate în scris și trebuie să fie pe deplin și în mod clar justificate.
7.3 Vânzătorul va răspunde la orice reclamații pe care le primește în termen de 24 de ore de la primire. Vânzătorul va notifica Cumpărătorul în termen de 24 de ore în cazul în care este previzibil ca reclamația să necesite un termen mai lung de procesat, precizând termenul în care Cumpărătorul se poate aștepta să primească un răspuns.
7.4 Cumpărătorul recunoaște că: abaterile minore și abaterile care sunt în general considerate acceptabile în ceea ce privește calitatea, dimensiunea, culoarea, finisarea etc. ale Produselor nu pot fi evitate sau sunt dificil de evitat și nu constituie un motiv bine întemeiat pentru a fi reclamate. Aceste reclamații și reclamațiile privind faptul că anumite articole au fost scoase din gama de produse nu sunt întemeiate. Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru niciun prejudiciu pe care Cumpărătorul îl suferă ca rezultat al unor asemenea abateri sau înlăturarea unor astfel de Produse de pe Website.
7.5 Cumpărătorul va coopera pe deplin în cazul în care vânzătorul retrage un Produs. Cumpărătorul va notifica imediat vânzătorului în cazul în care Cumpărătorul suspectează că un Produs are un defect de siguranță și poate fi retras.


8. Garanție și răspundere

8.1 Vânzătorul este obligat prin lege să furnizeze un Produs care respectă contractul cu Cumpărătorul.

8.2 Vânzătorul nu este răspunzător pentru niciun prejudiciu indirect, suplimentar sau consecvent, de orice fel, pe care Cumpărătorul îl susține în legătură cu Acordul. În nici un caz, daunele directe, pentru care vânzătorul este legal răspunzător față de cumpărător, nu depășesc în niciun caz prețul de cumpărare. Această prevedere nu are scopul de a exclude răspunderea vânzătorului în caz de vătămare corporală sau deces.

8.3 Vânzătorul oferă o garanție internațională de 6 luni pentru fiecare produs vândut pe acest site.


9. Legea aplicabilă

9.1 La acest acord se aplică legea domiciliului vânzătorului (Slovacia).


10. Dispoziții invalide

10.1 În cazul în care orice prevedere din acești Termeni și condiții generale este invalidă:
•  dispozițiile rămase conținute în acești Termeni și condiții vor rămâne în vigoare; și
•  dispoziția invalidă va trebui interpretată ca fiind sau convertită într-o dispoziție valabilă care are același obiect în măsura posibilului.
11. Modificarea avizului juridic

Vânzătorul va avea dreptul să modifice din când în când aceste Termeni și condiții generale. Cea mai recentă versiune a Termenilor și condițiilor generale va fi plasată pe site. Cumpărătorul trebuie să consulte întotdeauna acești Termeni și condiții generale înainte de a utiliza site-ul. În cazul în care Cumpărătorul nu poate consulta Termenii și Condițiile Generale prin Internet, Vânzătorul va trimite Cumpărătorului o copie a celei mai recente versiuni a Termenilor și condițiilor generale prin e-mail.

 

11. Politica de confidențialitate

11.1 Când vizitați acest site, plasați o comandă, vă abonați la newsletter, ne întrebați sau participați la un concurs sau sondaj pe acest site, vă rugăm să trimiteți, printre altele, numele, adresa, banca și / sau detaliile plății. Vom folosi aceste date în următoarele scopuri:

  • furnizarea și facturarea serviciilor noastre;
  • să vă creați contul;
  • să vă trimitem oferte speciale și / sau buletine de știri prin e-mail;
  • să procesăm comanda dvs. și să vă informăm cu privire la progresul acesteia;
  • să vă furnizăm informații despre organizația, produsele și activitățile noastre;
  • să furnizăm informații terților, dacă acest lucru este necesar pentru ca aceștia să-și poată îndeplini activitatea pentru sau în virtutea sa;
  • orice obligații legale - compania transportatoare DPD sau Trans-o-Flex;
  • să răspundem oricăror întrebări pe care le aveți.

11.2 Pentru eliminarea datelor dvs. personale, scrieți-ne o solicitare la: info@beneoshop.com, subiectul: Eliminarea contactului.

 

12. Aviz juridic

Beneo, s.r.o.

Hlavna 292

925 92 Topoľnica

Slovakia

Numărul de înregistrare al societății: 45 414 742

Codul de înregistrare fiscală TVA: SK2022976219

Tel.: +421 2/222 003 68

 

 



Versiune noiembrie 2014

Copyright © 2019 Beneo Toate drepturile rezervate.